سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 8
کل بازدید : 45405
کل یادداشتها ها : 228
خبر مایه


 

تا چه اندازه با توری حصاری آشنایی دارید؟ آیا از تفاوت توری حصاری و فنس آگاه هستید؟ اگر شما جز کسانی هستید اطلاهات زیادی راجع به این توع توری ندارید و بنا به ضرورت، نیاز به خرید توری حصاری دارید ، پیشنهاد می کنیم که ابتدا با مطالعه این مقاله اطلاعات بیشتری راجع به توری حصاری بدست آورید . همچنین شما می توانید برای آشنایی بیشتر با کاربرد توری حصاری و روش تولید فنس ، قبل از اقدام به خرید، راهنمای خرید فنس را بخوانید تا با آگاهی بیشتر راجع به خرید خود تصمیم گیری کنید.
درابتدا بهتر است عنوان کنیم که فنس     ( fence ) واژه ای انگلیسی به معنی حصار است که برای توری حصاری مصطلح شده است. این محصول همان گونه که از نامش بر می آید، یک ابزار محافظتی فلزی است که در مدل‌ها، سایزها و قیمت‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از دلایل کاربرد فنس و محبوبیت آن قیمت پایین تر این محصول نسبت به دیوارکشی و امکان استفاده از آن در اماکن مختلف است. معمولا از آن برای زمین‌های کشاورزی، صنعتی و باغ و باغچه استفاده می‌شود. برای هر کدام از زمین‌های کشاورزی، مکان‌های صنعتی، نظامی، باغ، باغچه، استخر و … به نوع خاصی از این فنس‌ها، با سایز و ارتفاع خاصی از آنها نیاز است.
فنس کشی برای محافظت از زمین کشاورزی و دیگر اماکن نسبت به دیوار کشیدن سریعتر اتفاق می‌افتد و آسانتر است. همچنین قیمت آنها هم نسبت به دیوارکشی ارزانتر تمام خواهد شد و نیاز و خواسته‌های افراد مختلف را در حد و اندازه مطلوبی برآورده خواهد کرد.

مشخصات توری حصاری

توری حصاری بر اساس نوع مفتول ، ضخامت مفتول ، سایز چشمه های فنس در انواع مختلفی تولید می گردد. بر اساس نوع مفتول در سه نوع مفتول سیاه ، مفتول گالوانیزه و مفتول گالوانیزه با روکش pvc  در بازار عرضه می گردد. معمولا در تولید توری حصاری از مفتول گالوانیزه استفاده می گردد که به آن فنس گالوانیزه گرم نیز گفته می شود. مفتول گالوانیزه ضخامت 2 ، 2.2 ، 2.4 ، 2.8 و 3 میلی متر برای تولید توری حصاری استفاده می شود. سایز متداول چشمه های فنس 5.5 ، 5.7 و 6.5 ، 6.7 ، 7.5 و 7.7 سانتی متر است. که بر اساس کاربری و نیاز کارفرما انتخاب می شود.

 

مزایای فنس

توری حصاری یا فنس معمولا از جنس گالوانیزه و فولاد ضد زنگ ساخته می‌شود. استفاده از آلیاژ فولاد ضد زنگ برای ساخت فنس مزایای زیادی دارد. از مهمترین مزایای آن استحکام و دوام بالای این فلز است. چنین فنس‌هایی با استفاده از فولاد ضد زنگ در ساختشان، در بدترین شرایط آب و هوایی مرطوب و شرجی در طولانی مدت دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی‌شود و کیفیت و مرغوبیت خود را حفظ می‌کند. استفاده از فنس‌های از جنس فولاد ضد زنگ به دلیل قیمت بالاتر نسبت به انواع دیگر برای زمین‌های کشاورزی و ورزشگاه‌ها که ابعاد و مساحت بیشتری برای تحت پوشش قرار گرفتن از آنها نیاز دارند، به صرفه نیست. برای توری‌های حصاری از جنس گالوانیزه یک فلز روی به عنوان پوشش استفاده می‌شود تا دوام و استحکام آنها بالاتر رود.

 

قیمت توری حصاری با توجه به نوع برند، سایز و انواع آن متفاوت است. عوامل مختلفی هستند که در تعیین قیمت یک فنس تاثیر گذار هستند. هرچه سایز و قطر یک فنس کمتر باشد، قیمت آن کمتر خواهد شد. معمولا توری‌های حصاری از جنس فولاد ضد زنگ به دلیل دوام و استحکام بالایی که دارند از توری‌های حصاری از جنس‌ و انواع دیگر بیشتر است و برای استفاده در فضاها و اماکن کوچکتر خرید آنها صرف می‌کند. البته با توجه به نوسانات قیمت بازار و ارز بهتر است قبل از خرید از هر فروشگاهی چه فیزیکی، تلفنی و اینترنتی با نمایندگان و کارشناسان فروش تماس آنها بگیرید و از جدیدترین قیمت‌ها مطلع شوید.

 

برای خرید توری حصاری می‌توانید از روش‌های حضوری و اینترنتی اقدام کنید. امروزه فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی زیادی اقدام به فروش محصولات و لوازم صنعتی و ساختمانی کرده اند که خرید از آنها برای خریداران و مصرف کنندگان به صرفه تر و با شرایط بهتری انجام می‌شود. امکان خرید هر نوع وسیله، لوازم و دستگاهی از فروشگاه‌های اینترنتی در هر روز و ساعات شبانه روزی به راحتی و آسانی وجود دارد. با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی می‌توانید قبل از خرید هر محصول، توضیحات و مشخصات و راهنمایی‌هایی خرید آنها را به خوبی مشاهده و قیمت‌ها را با محصولات مشابه مقایسه کنید تا خریدی آگاهانه و هوشمندانه تجربه کنید.

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ