سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 28
کل بازدید : 45548
کل یادداشتها ها : 232
خبر مایه


 

اگر مقاله های مار را دنبال کرده باشید، پیش تر راجع به اینکه توری حصاری چیست و چه مشخصاتی دارد؟ صحبت کرده ایم . همچنین روش تولید فنس را به تفصیل توضیح داده ایم. اکنون دراین مقاله سعی داریم به بررسی کاربردهای توری حصاری یا فنس بپردازیم. یکی از مهم‌ترین توری های فلزی که کاربرد فراوانی در دنیای امروز دارد توری حصاری است که براساس مواد تشکیل دهنده آن به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شود. در هنگام خرید توری حصاری در درجه اول باید هدفتان را از خرید آن مشخص کنید و سپس با توجه به نیازتان، یکی از انواع آن را خریداری نمایید. بنابراین ابتدا انواع توری حصاری را شرح می دهیم. هدف از نوشتن این مطلب معرفی کاربردهای توری حصاری و شناخت انواع آن‌ها می‌باشد، پس اگر در این زمینه سوالی دارید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

انواع توری حصاری

مفتول سیاه ، مفتول گالوانیزه گرم و گالوانیزه با روکش پی‌وی‌سی ، سه جنس مفتول به کار رفته در توریحصاری هستند که هر کدام کاربرد ، قیمت و مقاومت متفاوتی دارند . توری حصاری زنجیری نیز یکی از مهم     ترین انواع توری‌های حصاری که کاربرد گسترده‌ای دارد. این نوع توری به دلیل فقدان تاروپود، بافت منحصر به فرد و قرار گیری سیمهای آن از عرض، به این نام خوانده می‌شود. توری حصاری زنجیری به دلیل امنیت فوق العاده، نصب آسان و دوام بالا جایگاه ویژهای دارد. حصار کشی مزارع، زمین‌های ورزشی، مناطق نظامی، فرودگاه و محافظت از کارگران در حین کار، از جمله کاربرد توری حصاری زنجیری می باشد .

                                                                                                                              

 

کاربردهای توری حصاری

 

1 . توری حصاری به دلیل امنیت بالا و مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی و نصب آسان، بهترین وسیله جهت تعیین مرز بین دو محدوده می باشد.
2 . استفاده از توری حصاری در حیات خانه جلوی دید شما را نمی گیرد و در عین حال که حیاطتان را امن میکند ، می توانید محیط بیرون از خانه را نیز تماشا کنید.
3 . جدا کردن دو زمین ورزشی از یکدیگر
4 . جدا کردن بازیکنان و تماشاچیان در زمین های ورزشی
5 . جهت برقراری امنیت در یک منطقه مسکونی
6 . جهت غیر قابل دسترسی کردن یک منطقه
7 . درست کردن لانه برای حیوانات مختلف
8 . جلوگیری از ورود افراد به مکان‌های خطرناک
9 . حصارکشی در زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها
10 . در ساختمان های در حال ساخت جهت محافظت از کارگران در برابر سقوط
11 . استفاده در مناطق نظامی
12 . کاربرد در مناطق صنعتی
13 . از دیگر کاربردهای توری حصاری این است که می توان از آن ، برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه به یک منطقه خاص استفاده کرد .
                                                                                                                       

همانطور که گفته شد برای خرید فنس باید به نیازها و هدفمان از فنس کشی توجه کنیم. بنابراین با توجه به توضیحاتی که راجع به کاربردهای فنس داده شد شما می توانید در مورد انتخاب فنس به عنوان ابزاری برای حصارکشی زمین خود مطمئن شوید . 

 

 

 

 

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ